מי הזיז את העבודה שלי? אורח השבוע: עומרי נובל

בצל משבר הקורונה שתקף את המדינה, נוצרו שינויים רבים בשוק העבודה. עובדים רבים גילו כי בתום תקופת החל"ת העבודה שלהם לא חיכתה להם מעבר לקשת בענן.

בחלק ממקומות העבודה הנאבקים בעצמם כדי לשרוד הושארו רק עובדים חיוניים וקוצצו תפקידים רבים. כך רבים מוצאים את עצמם בדרך ללשכת העבודה. גם אנשים שהחלו לחפש בתחום שלהם מצאו כי אחוז המשרות קטן והשכר המוצע ירד משמעותית.

מה עושים? הסבה מקצועית.

עומרי נובל סולן להקת "עומרי נובל והאצילים", הפסיק לעבוד במקום עבודתו עקב משבר הקורונה, אך מצא עבודה חדשה כמנהל מוקד. "הוציאו אותי לחל"ת במקום העבודה, ולאחר מכן כבר לא היה תפקיד, מסיבות ארגוניות התפקיד נסגר. הייתי מנהל מוקד בחברה שעושה אאוטסורסינג לשירות לקוחות בסופו של דבר הלקוח החליט שהוא לא מחזיק את השירות, והמוקד נסגר".

אז מה עשית?
"ישבתי חודשיים וחצי בבית. ממש בזמן הקורונה. היה לי כיף להיות בבית עם הבנות שלי אבל אני חייב להתפרנס, דמי האבטלה לא מכסים כלום. ועל כם ביום ראשון אני מנהל מוקד בחברה אחרת במקום שונה ותחום אחר לחלוטין".

ומוסיף כי "מה שקורה בשוק קורה לי. התחלתי עבודה חדשה שאני מאוד שמח עליה וזה תפקיד מגניב, אבל אני מרוויח קצת פחות ממה שהרווחתי בעבר".

נובל הוא גם הסולן בלהקת "עומרי נובל והאצילים" והם בדיוק מוציאים אי.פי שלישי "מקום תחת השמש" שמו,  שעתיד לצאת בקרוב.

מתוכו הם משיקים עכשיו את הסינגל השלישי “Funk You", שיר סאות'רן רוק אמריקאי מלא בגרוב בס/תופים, גיטרות גיבסון שמנות, קלידים עשירים ושירה כריזמטית.

נובל: "השיר מדבר על המפגש בין האמן למאזין, ומדמה זאת לעשיית אהבה, כל צד צריך לתת על מנת לקבל. הקליפ צולם בהופעה ומשולבים בו קטעי אנימציה".

 

 

לפייסבוק שלהם

עמרי נובל והאצילים הם: עמרי נובל – שירה וגיטרה ליווי, אבי לוי – גיטרות, יניב שטיינברג – בס, רומן אלקין – תופים

צילום תמונה עומרי נובל והאצילים: עומר שטיין

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

ראשי

עושה גלים בין הדפים

השבוע נסקור סדרת ספרים לנוער שנועדה להשמיע את קולם של ילדים הסובלים מהפרעות שכיחות, ספר ילדים המלמד על ערכים טובים לחיים באמצעות דמות חמודה של

קרא עוד »