חופשה חלומית דרים איילנד צילום: רותם גרפי

חוזרים לשגרה עם חופשה מהחלומות בדרים איילנד

אם אתם רוצים לפרגן לעצמכם חופשה חלומית לאחר התקופה המאתגרת שעברה עלינו, אז ריזורט "Dream Island" זה המקום המושלם לעשות זאת.

מתחם הנופש מתפרס על פני 60 דונם של מרחבים פתוחים וטבע, באזור מבודד בשפלת יואב, טובל  בטבע ירוק, מוקף במטעי אבוקדו ושדות חקלאיים.

ב-"Dream Island" נערכו לחזרה לשגרת נופש ואירוח מפנקים במציאות החדשה. למזמינים חופשה לתקופה הקרובה מחכים מבצעים מיוחדים והטבות.

המתחם והסוויטות ייפתחו לאורחים החל מחג השבועות 28.5, בכפוף לאישור משרד הבריאות.

האורחים ייהנו מחוויית אירוח יוקרתית בסוויטות: בכל סוויטה יש בריכת שחיה או בריכת ספא פרטית, חצר ומרפסת הצופה לנוף ולטבע הסובב את הריזורט.

הכי בטוח באוויר הפתוח
דרכי ההגעה והכניסה לכל סוויטה מותאמות למציאות החדשה והינן במבואות וחללים פתוחים, מאווררים ורחבי ידיים תחת כיפת השמיים. חווית הבילוי "בדרים איילנד" מלאה ועשירה בפינוקים, הפתעות, סטייל ושירות אישי מהמעלה הראשונה.

 

סוויטה דרים איילנד. צילום: אורי אקרמן

 

מים הם מקור החיים ומשרים שקט ושלווה
"בדרים איילנד" יש בריכות בעלות מאפיינים מיוחדים: בריכות תענוגות, זרמים, מפלים בעוצמות שונות, שלוש בריכות פינוקים במתחם מקורה העצום בגודלו והממוזג ובריכת מפלים וטיפולי וואטסו במרחבים הפתוחים, תחת כיפת השמים.

בבריכות קיימת שליטה מלאה על טמפרטורת המים, כך שהבריכות יפעלו בטמפרטורות שונות ויעניקו חווית מים ייחודית ומגוונת החל מבריכות מפלים קרירות ומרעננות ועד בריכות זרמים של 30 מעלות. לצידן, סאונה יבשה ורטובה, חמאם טורקי אותנטי, עיסוי מימי עם זרמי מים תרמו מינרליים טבעיים ומתחמי מנוחה פסטורליים.

קולינריה חלומית
בכדי לשמור על בריאותכם, הארוחות יוגשו במגוון דרכים מסקרנות ומהנות וכחלק מהאירוח העשיר והשופע של מסעדת הקונספט ערמונים ומסעדת טארה לארוחת הבוקר.

ניתן ליהנות מארוחה פרטית בסוויטה או בארוחה באוויר הפתוח במרחבי הריזורט תוך הקפדה על ריחוק חברתי. הפיתרון הייחודי של אתר הנופש מקבל חיזוק בתקופה זו באמצעות פוד טרקס מפתיעים שמוצבים ברחבי המתחם ומגישים מטעמים נפלאים ושתייה חופשית.

 

פוד טראקס זוג דרים איילנד צילום: רותם גרפי

 

עוד פינוק הוא מסעדת הקונספט ערמונים, הממוקמת בריזורט על גדות האגם. המסעדה כשרה ומציעה חווית בילוי עשירה מלווה בחדשנות קולינרית, עיצוב מוקפד ומהודר. הבר המפואר הוא לב המסעדה, סביבו מצטרפות חוויות בילוי נוספות: חדר יין בוטיק, חדר VIP ואזור ישיבה על גדות האגם. המסעדה מגישה תפריט עשיר בטעמים, יצירתיות ותשוקה קולינרית.

 

ארוחת בוקר מול האגם דאים איילנד צילום: רותם גרפי

 

בריאות הגוף -סדנאות ספורט, תזונה ולייף סטייל
נכון שהתגעגענו לספורט ולאורח חיים בריא? מידי יום יתקיימו שלל סדנאות ספורט איכותיות במרחבים הפתוחים על ידי צוות מקצועי ומיומן. לצד סדנאות תזונה המתמקדות במזון בריא מהטבע וסדנאות יין. ניתן  גם להשכיר אופניים במקום, וליהנות  מטיולי אופניים במסלולי טבע קסומים סביב הריזורט.

לחיים טובים
חדר היין המרהיב שנבנה לצד גת ביזנטית עתיקה הנמצאת במרחב הפתוח, תחת כיפת השמים מציע טעימות יין וסדנאות מהנות באווירה ייחודית להשלמת החופשה.

דרים ספא
שלל טיפולים מגוונים מכל תרבויות העולם, הניתנים על ידי צוות מקצועי, בכיר ובחדרי טיפולים יוקרתיים, בברכת הוואטסו ובחמאם התורכי. המתחם פועל  בהתאם להנחיות משרד הבריאות על מנת לשמור על בריאות האורחים. 1500 מ"ר של מתחמי תענוגות מים צוננים, קרירים במרחבים עצומים.

ריזורט דרים איילנד, פועל  עפ"י התקנים החדשים הנדרשים בנושא חיטוי והגיינה. כל מתחמי הריזורט יעברו חיטוי יום יומי בחומרי חיטוי מיוחדים בהתאם להנחיות משרד הבריאות. בכל סוויטה ימתינו  לאורחים זוג מסכות פנים ממותגות ובקבוקון אלכוהול ג'ל לחיטוי אישי. בנוסף, במרחבי הריזורט ממוקמות עמדות אלכוהול ג'ל לחיטוי בכל עת.

מבצעים  והטבות למזדרזים:
החל מה-1.6 יחל מבצע של -1,090 שקל לסוויטה יוקרתית עם בריכת ספא ו-1,190 שקל  לסוויטות עם בריכה פרטית.

בתאריכים 15.6 – 1.7.2020 יחולו מבצעים של החל מ-1,390 שקל.

האורחים יזכו לאירוח מפנק בסוויטות חדשות ברמה הגבוהה ביותר, תשורות מיוחדות ימתינו בכל בסוויטה ובקבוק יין מפנק.

בהתאם להנחיות משרד הבריאות בחודש יוני יפתח הריזורט  גם לחוויית בילוי יומי הכוללת אוסף חוויות מפתיעות ומרגשות במחירים מיוחדים לחודש יוני למקדימים להזמין החל מ-250 שקל לאדם.

ריזורט דרים איילנד | שפלת יואב | להזמנות –  | 08-6705600

www.dream-island.co.il

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

ראשי

עושה גלים בין הדפים

השבוע נסקור סדרת ספרים לנוער שנועדה להשמיע את קולם של ילדים הסובלים מהפרעות שכיחות, ספר ילדים המלמד על ערכים טובים לחיים באמצעות דמות חמודה של

קרא עוד »
צרכנות

הפלה פרטית – מה חשוב לדעת

להפסקת הריון המתבצעת באופן פרטי יש לא מעט יתרונות שיכולים לאפשר לך הליך מקצועי, דיסקרטי ונכון לך. לכל מרפאה או גוף רפואי יש את הדרך

קרא עוד »