דרים ספא דרים איילנד צילום: רותם גרפי

זה לא חלום זה יום ספא בדרים איילנד

חלום ליל קיץ באתר הנופש היוקרתי "דרים איילנד", הריזורט משיק חבילת בילוי יומי מפנקת במתחם תענוגות המים, הספא המפנק ומסעדת "ערמונים"

"דרים איילנד" בשפלת יואב מקבוצת שבט אחים, פותח את שעריו ומזמין את אוהבי החיים הטובים שזקוקים לחווית פינוק חלומית להגיע וליהנות מיום בילוי מושלם שכולל מתחם תענוגות מים וספא לצד קולינריה משובחת ובעיקר יום שכולו ניתוק מהמציאות.

חוויית האירוח בדרים איילנד היא מהמפנקות כבר כשתגיעו תרגישו שהגעתם למקום הנכון. בקבלה תקבלו צמיד מגנטי שיזהה אתכם ברחבי הריזורט כך לא תצטרכו להיגרר עם ארנק וחפצים אישיים. המתחם ממוזג ובו מגוון בריכות בטמפרטורות שונות, מקורות וחיצוניות המשלבות טכנולוגיה מתקדמת של מפלים וזרמים בעוצמות שונות, בריכה עם מיטות מובנות מהן יוצאים זרמי מים ומתחם עיסוי מימי באוויר הפתוח, זרמי מים טרמו-מינרליים טבעיים ובריכה לטיפולי וואטסו.

הספא כולל חמש עשרה חדרי טיפולים אישיים וזוגיים עם תפריט טיפולים עשיר המשלב מבחר טכניקות עיסוי. נבחרת של מטפלים מקצועיים יקבלו אתכם ויתאימו לכם את הטיפול המושלם . במהלך היום מתקיימות סדנאות בריאות וספורט. ניתן לצאת בהליכה, ריצה או אופניים לטיולים במסלולים הפתוחים.

דרים ספא דרים איילנד צילום: רותם גרפי

 

בפן הקולינרי מנצחות מסעדות הקונספט: מסעדת "ערמונים", מסעדת קונספט מרהיבה שפתוחה לקהל הרחב ומציעה תפריטים עונתיים מתחלפים ופועלת גם במתכונת של הזמנות פרטיות. המסעדה ממוקמת על גדות אגם אקולוגי יפהפה, והיא בעלת אלמנטים עיצוביים מרשימים.

מסעדת "טארה", מסעדת קונספט על גדות האגם הקסום, באווירה שלווה ופסטורלית המגישה ארוחות בוקר חלומיות לאורחי המלון. בתפריט תמצאו בופה עשיר של מטעמים חלביים משובחים מעולם הבריאות והטבע.

לצד המסעדות, פועלים בשטח הריזורט גם  Food Tracks, המציעות מגוון מטעמים ונשנושים מפתיעים ומגוונים ללא תוספת תשלום כחלק מחוויית האירוח לאורחי המלון ואתר הנופש.

 

דרים איילנד. צילום:רותם גרפי

בנוסף ליום הבילוי, ניתן להתארח בסוויטות הבוטיק. מתחם סוויטות הכולל 26 סוויטות VIP, הטובלות בטבע ציורי, בעלות חללים מרווחים, מעוצבות ומרוהטות בסטנדרטים הגבוהים ביותר. כל סוויטה כוללת בריכת שחיה פרטית או בריכת ספא פרטית, חצר פתוחה הצופה אל הנוף או מרפסת הפונה אל בריכת תענוגות המים.

לרגל הפתיחת מחיר חלומי:

חבילת קלאסיק: החל מ-250 שקל  לאדם (במקום 300 שקל) החבילה כוללת: כניסה ובילוי במתחמי הריזורט החווייתיים.
חבילת דלאקס: החל מ-590 שקל לאדם (במקום 700 שקל ) החבילה כוללת: כניסה ובילוי במתחמי הריזורט החווייתיים, טיפול בספא וארוחת צהרים במסעדת "ערמונים" הבשרית.
המחירים לאמצע שבוע בחודש יוני 2020 בלבד.

ימים ושעות פתיחה:
ימים א' – ה' ושבת  09:00-22:00,  יום שישי  09:00-16:00.

טלפון להזמנות: 08-6705600 https://www.dream-island.co.il/ (האירוח במתחם מגיל 14)

אודות קבוצת שבט אחים: קבוצת 'שבט אחים' מתמחה בעולמות הלייף סטייל והאירוח ופעילה משנת 2006. הקבוצה משלבת בין מסורת משפחתית של אירוח לבין פעילות עסקית המתאפיינת בחשיבה יצירתית המביאה תמיד את הדבר הבא בעולם האירועים והאירוח, תוך כדי שילוב מוקפד בין קולינריה, אדריכלות, וחווית בילוי יוצאת דופן. הקבוצה מחזיקה במתחמי הכנסים והאירועים: "נסיה" בצומת ראם, "דוריה" בשפלת יואב, "Dream  Island"  – Spa & Health Resort  – בשפלת יואב,   "i-solonom "– מרכז בילוי ושופינג חדשני בקרית גת  ובחברת הקייטרינג "לי-בר" בקרית גת.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

ראשי

עושה גלים בין הדפים

השבוע נסקור סדרת ספרים לנוער שנועדה להשמיע את קולם של ילדים הסובלים מהפרעות שכיחות, ספר ילדים המלמד על ערכים טובים לחיים באמצעות דמות חמודה של

קרא עוד »