שלומצי בחיק משפחתו. צילום: פרטי

המציל נפש של חתול – מציל תשע נשמות

אם חשבתם שלהיות חתול בכרך הגדול ובפרט בתל אביב זה גורל אכזר אז תחשבו שוב. זה סיפור על חתול ששרשרת של אירועים הצילה אותו ממוות או בקיצור חתול שיש לו יותר מזל משכל.

"הכל התחיל כשבובי החתול הפרטי שלנו דפק ריצה בסלון לעבר המרפסת". מספרת ענת תושבת תל אביב בעלת שני חתולים, "בדיעבד הסתבר שהוא ידע משהו שאנחנו עוד לא ידענו באותו הרגע".

ענת מספרת את מה שאירע לאחר מכן: "בובי נעלם במרפסת וגרם לנו לחשוב שהוא נפל למטה. לאחר כעשר דקות בת הזקונים זעקה מקומת הכניסה "בובי טבע בכד של מלט, תבואו מהר". כל המשפחה נהרה למטה כי בובי הוא בבת עיננו ומשוש חיינו. למטה פזורים מיכלים עקב עבודות בניין. את פנינו קיבלו יללות נוראיות של חתול ששוחה בכד ענק עם מים ושיירי מלט שמנסה לצוף מעל פני המים".

לדבריה, "הלב נקרע. גם הבכור שלנו זינק למטה מתוך דאגה והמחשבות החלו לרוץ. איך מוציאים אותו משם הזווית הייתה בלתי אפשרית, הפיה של המיכל הגדול והעמוק הייתה צרה ולא הייתה גישה. בנוסף, החתול היה היסטרי ופחדנו שהוא יתקוף אותנו".

במהרה הסתבר להם שלא מדובר בחתול שלהם (כי הוא ירד למטה לראות על מה כל המהומה) אלא בחתול בית עם קולר שצבעו נראה להם שחור. הזמן נקף והם החלו במבצע החילוץ.

הם הביאו שמיכות ושק גדול שהיה ברחוב והילד ניסה למשות אותו מן המים. ככול שנקפו הדקות החתול החל להיחלש והוא יילל פחות והם דאגו שהוא לא ישרוד את זה. לבסוף הם הכניסו לו שמיכה והחתול נתלה עליה בציפורניו וכך הם משכו אותו החוצה.

החתול הרטוב והמותש היה מכוסה בחומר צמיגי ועיניו היו עצומות למחצה. הם לקחו אותו לברז המים הקרוב שטפו, ניגבו ושמו אותו בארגז עם מגבת.

החתול מיד לאחר החילוץ. צילום: פרטי

 

על כל התהליך תיצפת בסקרנות השכן המבוגר והחביב מהבניין ליד.

יום לאחר מכן הייתה דפיקה בדלת. על המפתן היה זוג צעיר אסיר תודה, הבעלים הנרגשים של החתול. שלומצי שמו בישראל, חתול בית שאוהב לצאת החוצה.

מסתבר שהשכן החביב שצפה בחילוץ גר בבניין של הזוג. הם היו מחוץ לעיר בזמן האירוע, וכשחזרו מצאו את החתול והגיעו להודות למשפחה באופן אישי על ההצלה.

 

שלומצי בחיק משפחתו לאחר האירוע. צילום: פרטי

 

"הדבר שהכי שימח אותנו היה ששלומצי חזר לביתו", אמרה ענת בהקלה.

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

ראשי

עושה גלים בין הדפים

השבוע נסקור סדרת ספרים לנוער שנועדה להשמיע את קולם של ילדים הסובלים מהפרעות שכיחות, ספר ילדים המלמד על ערכים טובים לחיים באמצעות דמות חמודה של

קרא עוד »
צרכנות

הפלה פרטית – מה חשוב לדעת

להפסקת הריון המתבצעת באופן פרטי יש לא מעט יתרונות שיכולים לאפשר לך הליך מקצועי, דיסקרטי ונכון לך. לכל מרפאה או גוף רפואי יש את הדרך

קרא עוד »